יצירת חשבון בגוגל אנליטיקס
פברואר 4, 2016
בניית אתר עם מערכת לניהול תוכן
פברואר 4, 2016

קידום אתרים

ישנם 2 אפשרויות קידום האתר בגוגל: קידום מימוני וקידום אורגני.
קידום מימוני– בקידום זה אתה משלם לגוגל עבור כל הקלקה ולמשך מספר הקלקות ביום כפי שסוכם עם גוגל ובו אתה נמצא בתוצאות החיפוש בשורות העליונות המודגשות
או בצד שמאל ראה תמונה מסגרת אדומה.
קידום אורגני– קידום הנעשה ע״י מומחים בקידום בו אתה נמצא בדף הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל ראה תמונה מסגרת צהובה.

ישנם כמה צעדים חשובים שכדאי לדעת עבור קידום אורגני:

  • התקנת תוסף SEO זהו תוסף המאפשר לבחור עבור כל עמוד מילות מפתח- מילים שבהם תרצה שהדף הזה יוצג,
    כמובן שצריך לעשות מחקר עבור מילות המפתח לראות באילו ביטויים כדאי שהאתר שלך יתמודד
  • הוספת תכנים בתדירות במיוחד מאמרים הקשורים לנושא בו אתה רוצה להיות מקודם בגוגל
  • קישורים-קישורים פנימיים בתוך האתר ובעיקר קישורים חיצוניים לאתרים נוספים, או קישורים מאתרים אחרים אליך בעיקר באתרים בהם הכניסות רבות.
  • מעקב צמוד בכלי מנהלי האתרים-Google webmaster Tools וב-Google Analytics

kidom_atarim

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *